Ar kada nors susimąstėte, kodėl tam tikros prekės yra daug sėkmingesnės už kitas? Nors pačios iš savęs jos nėra kažkuo išskirtinės, tačiau klientai daug labiau linkę įsigyti būtent jas. Šiais laikais labai didelę įtaką turi prekės ženklas, kuris leidžia kokybiškai išsiskirti iš likusių konkurentų. Nors tokią informaciją dažniausiai teikia su tuo dirbantys specialistai, šiandien Jus norime supažindinti su esminiais patarimais, kurių dėka galėsite patys susikurti sėkmingą ir veiksmingą prekės ženklą.
Kas yra asmeninis prekės ženklas ir kodėl jis svarbus?
Pirmasis dalykas, kurį privaloma suprasti yra tai, kad prekės ženklas nėra tik logotipas arba naudojama spalvų paletė. Dauguma žmonių tiki, kad visas stilius ir verslo identitetas baigiasi ties šiais punktais, tačiau realybė yra visiškai kitokia. Iš tikrųjų, prekės ženklas apima daug daugiau smulkmenų, pavyzdžiui, kaip kiti mato Jus ir Jūsų veiklą, kokius jausmus jiems sukelia Jūsų identitetas bei kokius palieka įspūdžius.
Trumpai tariant, prekės ženklas yra tarsi reputacija, kurią galima patiems sukurti ir valdyti. Tiesa, tai yra nelengvas procesas, reikalaujantis daug žinių ir patirties. Būtent dėl to už tai atsakingi būna tuo užsiimantys specialistai, nes už kiekvienos smulkmenos slypi tam tikra psichologija, su kuria ir reikia tinkamai sužaisti.
Nuo ko pradėti?
Prieš pradedant kurti prekės ženklą, visų pirma Jūs privalote pats pažinti save ir savo kryptį. Galima pradėti nuo paprastų klausimų kaip:
- Kuo noriu būti žinomas (-a)?
- Kokias vertybes noriu perteikti kitiems?
- Kokia mano stiprybė, kurią privalau pasinaudoti (tematika, stilius, bendravimo stilius ir pan.)?
Atsakę į šiuos klausimus, Jūs galėsite pradėti kurti pagrindą, ant kurio pradėtumėte statyti savo prekės ženklą. Sekantis žingsnis yra priimti sprendimus dėl savo identiteto elementų. Labai svarbu suprasti, kad Jūs turite išlaikyti tam tikrą nuoseklumą. Pavyzdžiui, jeigu Jūs pasirinksite, kad Jūsų prekės ženklui labiausiai tinka profesionalus bendravimas, tai Jūs negalite bendrauti bet kaip. Jūs privalote išlaikyti profesionalų bendravimą, kuris atitinka būtent Jūsų prekės ženklą ir privengti perdėto draugiškumo arba humoro.
Toliau skaityti „Patarimai, kaip kurti sėkmingą asmeninį prekės ženklą“