Didžiausios Google AdWords klaidos

Daugelis verslininkų galvoja, kad Google reklama yra gana elementari, todėl nebūtina samdytis specialistų, kad jie ją užsakytų. Deja, problema yra ne tik pačiame užsakyme, tačiau daugelyje smulkmenų, kurios gali garantuoti, kad pati Google reklama veiks sėkmingai. Dažniausiai užsakovai, kurie turi mažai patirties šioje srityje – susiduria su keliomis klaidomis, kurios sueikvoja visus reklamai skirtus pinigus ir nepadaro jokio teigiamo rezultato.

Žinoma, siekiant kokybės reikia samdytis specialistus, kurie žino kokia reklama būtų naudingiausia, atlieka detalią analizę ir pasirūpina, kad kiekvienas centas investuotas į Google reklamą būtų išleistas tikslingai.

  1. NETEISINGI RAKTINIAI ŽODŽIAI.

Raktinių žodžių parinkimas yra vienas svarbiausių aspektų norint, kad Google reklama suveiktų kokybiškai ir atneštų realią naudą. Daugelis savamokslių asmenų neatlieka jokios analizės, o pasirenka žodžius pagal savo poreikius, paprasčiausiai tokius, kurie jam atrodo tinkamiausi. Tokiu atveju rezultatas yra priešingas nei tikimasi, kadangi ne tik kad negaunama nauda, tačiau dažniausiai puslapis tampa nebe toks populiarus, koks buvo.

  1. RAKTINIŲ ŽODŽIŲ TIPAI.

Ieškodami raktinių žodžių taip pat turite pasirinkti tokius, kurie būti arba vienas žodis, arba frazė, arba visas sakinys. Šiuo atveju taip pat reikia išmanyti labai daug smulkmenų, kadangi neteisingas tipas gali neatnešti jokios naudos.

  1. NEGATYVIŲ ŽODŽIŲ NAUDOJIMAS.

Labai didelė klaida, kurią dažnai daro patirties neturintys žmonės – pasirenka tokius raktinius žodžius, kurie yra naudojami negatyvia forma. Tokiu atveju, vėlgi, rezultatas ne tik kad nebus naudingas, tačiau priešingai. Paprasčiausiai niekaip nepavyks tapti kur kas populiaresniu ir lengviau atrandamu internetinėje erdvėje.

  1. KLIENTO VERTĖS NETEISINGAS PASKAIČIAVIMAS.

Blogai yra ir tai, kai nusistatoma per maža pinigų suma skirta vienam vartotojui. Nors yra ta tikros taisyklės, kurios gali padėti pasirinkti tinkamai, visgi, daugeliu atveju pasirinkimas yra paprasčiausias praktika, kuri po ilgų metų darbo paprasčiausiai gali parodyti – kiek centų vienas vartotojas vertas tam tikroje platformoje.

Google reklama gali Jums padėti būti kur kas labiau matomu paieškos sistemoje. Prie to prisideda ir kur kas geresnė reputaciją, o tokiu atveju naršytojai bus linkę užsukti į patį puslapį.

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *