Prekių sandėliavimas visuomet būdavo tapatinamas su sunkiu fiziniu darbu, o jeigu dar įmonė didelė, dalyvaujanti ne tik lokalioj, bet ir tarptautinėj rinkoj tuomet fizinis krūvis dar labiau padidėja. Įsivaizduokite kiek vargo vienam žmogui tenka, nors sandėlininkų ir yra tūkstančiai, tačiau prekių pervežimai siekia jau nebe kilogramus, o ištisas tonas. Nieko keista, kad ankščiau siekiant bent kiek sumažinti riziką sandėlininkų sveikatai, siunto būdavo kur kas mažesnės, tačiau tokios, kurias darbininkai galėtų transportuoti savo jėgomis, nesijaudindami dėl įvairių komplikacijų, nešant per didelę masę. Tokiu būdų kaštai būdavo milžiniški, o ir darbuotojų būdavo begalybės, jiems reikėdavo mokėti atlyginimus ir kaštais būdami itin aukšti dar labiau išaukdavo. Nieko keista, kad ankščiau siuntimas arba prekių gavimas su užsienio valstybėmis buvo siejamas dideliu prabangos dalyku, tačiau visa ši rinka kilo į visiškai naują lygį su, palyginti nežymiu išradimu – krautuvu. Krautuvai darbininkams ne tik pradėjo padėti transportuoti prekes, tačiau vienu metu buvo galima transportuoti kur kas didesnę masę. Tai drastiškai sumažino transportavimo kaštus ir visiškai pakeitė požiūrį į tarptautinė prekybą, kurios kaina toli gražu nebeatrodė gąsdinanti. Verslininkai ne tik sutaupė pinigų, tačiau ir pakėlė savo apyvartą į neregėtas aukštumas, kai prekiauti galėjo ne tik su vietinėmis įmonėmis, tačiau ir su tarptautinėmis.
Manote, kad tai išėjo į naudą tik verslininkams, o daugelis iki tol dirbusių darbuotojų neteko darbo? Klystate. Nors krautuvai ir palengvino transportavimą, tačiau kartu su šiuo išradimu, kaip jau buvo minėta, tarptautinė prekyba tapo dažnu reiškiniu tarp įmonių. Tokiu būdu transportavimo apyvarta dar labiau padidėjo, tačiau darbininkai vis tiek liko, kad galėtų susidoroti su augančiu krūviu, o kiti buvo perkvalifikuoti į krautuvo vairuotojus. Ne tik pačios įmonės džiaugėsi didesniais pelnais, tačiau ir darbuotojai galėjo pasidžiaugti tiek didesniais atlyginimais, tiek drastiškai sumažėjusia rizika jų visų sveikatai. Galime drąsiai teigti, kad šis išradimas padarė tikrą perversmą visoje logistikos pramonėje, be kurios pasaulis vargu ar apsieitų.
Tenka tik pasidžiaugti ir stebėtis, kaip pasaulis visose srityse vystosi ir sparčiu žingsniu žengia pirmyn. Kas vieną dieną atrodo sunkiai suvokiamą, kita dieną jau gali tapti kasdienybe. Krautuvai yra puikus viso to pavyzdys, kuris leidžia pasigrožėti pramonės pažanga, kuri yra naudinga ne tik verslininkams, tačiau ir patiems darbuotojams – o tokiu būdu, galime sakyti, kad laimi visi.
Taip pat siūlome žemės ūkio techniką.
Taip pat aktuali problema sandėliavimo patalpos. Daugelis ieško ekonomiško, patogaus bei praktiško sprendimo. Manau vienas tokių yra Storex tentiniai angarai.